Historier?? - Girls1st
Girls1st.no Libresse initiative

• Forfatter
  • Heij! Jeg har startet en diskusjon om at jeg har vanskeligheter for å fingre... Her lurer jeg på om det er noen som har nien kåte historier som jeg( andre også) kan bli litt mer kåt/tent av<33 Takk på fårhånd:))
    12 jun, 2012, 13:02
  •  
  • Det er en het sommerdag. sitter ganske lett kledd foran pc'en og chatter med en deilig gutt fra kristiansand. Vi sitter å fantaserer om alt det deilige vi kunne gjordt med hverandre. kåter hverandre opp, tar på oss selv.
    Han lurer på om vi ikke skal sette på cam, for han har så lyst til å se meg. Han sitter der uten en tråd og ronker, den store deilige stive kuken sin. mmmm, får så lyst til å suge han.
    Jeg sitter der i en løs og ledig sommer kjole uten noe under, spriker litt med beina så han kan se rett inn på den våte musa mi. er kjempe våt og klar for han. klitten er hard, onanerer for han.
    Sitter slik å koser med oss selv til det går for oss. får plutselig et innfall om at vi bare må møtes. helst ikveld. Jeg går inn på nett og bestiller meg en togbillett til kr.sand, da er jeg framme hos han på natten.
    Par timer seinere og jeg sitter på toget. klar for det som er litt "farlig og spennende". Sitter i bistro vognen og kikker på landskapet som fyker forbi, og på bordet ved siden av meg sitter det en pen dame og små flørter med meg. hmm, funderer litt på hvorfor hun gjør det. hmm lyser det så åpenlyst av meg at jeg er kåt!
    hun spør om hu kan få sette seg ved bordet mitt, og ja det får hun. er ikke så mange andre i vognen der, så hu prater litt om at hu er biseksuell, og hun syns at jeg er attraktiv.
    Jeg blir med henne på lugaren hennes, vi står og kysser hverandre og hu bare river av meg klærne. og jeg får av henne klærne. vi legger oss på sengen i 69 og slikker og fingrer hverandre. mmm hun har en utrolig deilig tunge og har dreisen på det med å slikke. vi ligger slik å stønner av nytelse. det ender i orgasme. hun beføler meg over hele kroppen og kysser puppene mine, og lar tungen leke rundt brystvortene. de blir stive. tiden går fort og dermed er det ikke lenge igjen til jeg var i kr.sand. det var en utrolig deilig følelse å kose med annen jente, og hun blir litt skuffet over at jeg må gå.
    På perrongen står mannen i mitt liv, som jeg hadde pratet med på nett før på dagen. han står der og kikker på meg i det jeg kommer av toget. beundrer kroppen min.
    han lurte på om togturen hadde gått bra, jeg svarer ja og kysser han. mmmm sier han da han kjenner smaken av fitte. og jeg bare smiler lurt. Vi setter oss i bilen og kjører hjem til han. Ser at kuken hans er blitt hard, og jeg lar hånden stryke over den utenpå buksa, han puster litt tungt.
    Jeg klarer ikke vente til vi kommer hjem til han. har så lyst på han. knepper opp buksa hans, og tar ut kuken. tar tak rundt og ronker han, og lener meg ned for å smake på han. mmmmm. må bare innrømme at selvom jentesex var digg, så er det ingeting som slår en stor hard og deilig kuk. Han hadde egentlig tenkt å kjøre hjem, men ble så opphisset av at jeg begynte å suge han i bilen at han heller kjørte til nærmeste strand.
    han stoppet bilen og vi fant oss en fin plass. han la seg ned på ryggen og jeg sugde han litt mere. lot hånden ronke han mens jeg sugde. og lot kuken gli så langt inn at den ikke kom lengre inn. Jeg reiser meg opp og tar heller å setter meg på han. kjenner den deilig kuken hans inni meg, det dunker deilig i den da jeg trer meg nedpå. sitter litt rolig og kniper litt med bekkenmusklene, og han stønner hver gang det strammer rundt kuken hans. Rir han i lyset fra månen og lyden bølgeskvulp.
    Han stønner, og sier han vil ta meg bakfra, steller meg på alle fire og han presser seg inn, han holder rundt hoftene mine og kjører på. vi stønner høyt begge to, da kuken hans glir inn og ut av meg, og det ender i en kjempe orgasme hos oss begge to. Vi ligger å ser opp på stjernene og slapper av litt før vi setter oss i bilen igjen og kjører hjem til han.
    Vel hjemme så tar vi oss en dusj sammen, før vi ender opp i sengen igjen. Han finner fram litt olje og begynner å massere meg. Så er det igang igjen. han lovte meg på nett at han ville holdt på hele natten hvis han først møtte meg. og det ble atter mange orgasmer!!!
    Det er en het sommerdag. sitter ganske lett kledd foran pc'en og chatter med en deilig gutt fra kristiansand. Vi sitter å fantaserer om alt det deilige vi kunne gjordt med hverandre. kåter hverandre opp, tar på oss selv.
    Han lurer på om vi ikke skal sette på cam, for han har så lyst til å se meg. Han sitter der uten en tråd og ronker, den store deilige stive kuken sin. mmmm, får så lyst til å suge han.
    Jeg sitter der i en løs og ledig sommer kjole uten noe under, spriker litt med beina så han kan se rett inn på den våte musa mi. er kjempe våt og klar for han. klitten er hard, onanerer for han.
    Sitter slik å koser med oss selv til det går for oss. får plutselig et innfall om at vi bare må møtes. helst ikveld. Jeg går inn på nett og bestiller meg en togbillett til kr.sand, da er jeg framme hos han på natten.
    Par timer seinere og jeg sitter på toget. klar for det som er litt "farlig og spennende". Sitter i bistro vognen og kikker på landskapet som fyker forbi, og på bordet ved siden av meg sitter det en pen dame og små flørter med meg. hmm, funderer litt på hvorfor hun gjør det. hmm lyser det så åpenlyst av meg at jeg er kåt!
    hun spør om hu kan få sette seg ved bordet mitt, og ja det får hun. er ikke så mange andre i vognen der, så hu prater litt om at hu er biseksuell, og hun syns at jeg er attraktiv.
    Jeg blir med henne på lugaren hennes, vi står og kysser hverandre og hu bare river av meg klærne. og jeg får av henne klærne. vi legger oss på sengen i 69 og slikker og fingrer hverandre. mmm hun har en utrolig deilig tunge og har dreisen på det med å slikke. vi ligger slik å stønner av nytelse. det ender i orgasme. hun beføler meg over hele kroppen og kysser puppene mine, og lar tungen leke rundt brystvortene. de blir stive. tiden går fort og dermed er det ikke lenge igjen til jeg var i kr.sand. det var en utrolig deilig følelse å kose med annen jente, og hun blir litt skuffet over at jeg må gå.
    På perrongen står mannen i mitt liv, som jeg hadde pratet med på nett før på dagen. han står der og kikker på meg i det jeg kommer av toget. beundrer kroppen min.
    han lurte på om togturen hadde gått bra, jeg svarer ja og kysser han. mmmm sier han da han kjenner smaken av fitte. og jeg bare smiler lurt. Vi setter oss i bilen og kjører hjem til han. Ser at kuken hans er blitt hard, og jeg lar hånden stryke over den utenpå buksa, han puster litt tungt.
    Jeg klarer ikke vente til vi kommer hjem til han. har så lyst på han. knepper opp buksa hans, og tar ut kuken. tar tak rundt og ronker han, og lener meg ned for å smake på han. mmmmm. må bare innrømme at selvom jentesex var digg, så er det ingeting som slår en stor hard og deilig kuk. Han hadde egentlig tenkt å kjøre hjem, men ble så opphisset av at jeg begynte å suge han i bilen at han heller kjørte til nærmeste strand.
    han stoppet bilen og vi fant oss en fin plass. han la seg ned på ryggen og jeg sugde han litt mere. lot hånden ronke han mens jeg sugde. og lot kuken gli så langt inn at den ikke kom lengre inn. Jeg reiser meg opp og tar heller å setter meg på han. kjenner den deilig kuken hans inni meg, det dunker deilig i den da jeg trer meg nedpå. sitter litt rolig og kniper litt med bekkenmusklene, og han stønner hver gang det strammer rundt kuken hans. Rir han i lyset fra månen og lyden bølgeskvulp.
    Han stønner, og sier han vil ta meg bakfra, steller meg på alle fire og han presser seg inn, han holder rundt hoftene mine og kjører på. vi stønner høyt begge to, da kuken hans glir inn og ut av meg, og det ender i en kjempe orgasme hos oss begge to. Vi ligger å ser opp på stjernene og slapper av litt før vi setter oss i bilen igjen og kjører hjem til han.
    Vel hjemme så tar vi oss en dusj sammen, før vi ender opp i sengen igjen. Han finner fram litt olje og begynner å massere meg. Så er det igang igjen. han lovte meg på nett at han ville holdt på hele natten hvis han først møtte meg. og det ble atter mange orgasmer!!!
    12 jun, 2012, 13:48
  •  
  • Jeg var avisbud. I Vennesla, lige nord for Kristiansand. Dette skjedde en vårdag. Været var veldig fint å det var god tempratur ute. Jeg var litt misunnelig på kompisene mine som kunne kjøre avgårde for å bade mens jeg måtte ta runden med aviser først. Men sa jeg skulle komme etter om ca 1t når jeg var ferdig. Men jeg kom aldri å badet denne dagen.
    Da jeg var nesten ferdig med runden å hadde kun ett par store stativ med postkasser igjen og kun 20aviser av 180 måtte jeg kjøre forbi huset til Wenche. Wenche var 23år og utrolig nydelig. Ho hadde mørkt langt hår, mørke øyne og en herlig og sexy kropp.
    Jeg hadde bare månder i forveien debutert seksuelt med ei jente på min egen alder. Javist var det deilig men hva viste vell jeg da om voksne damer kunne gjøre med en ung mann.
    Nærmet meg gårdsplassen til Wenche å kjente at pulsen økte i takt med spenningen om hun også denne dagen lå ute å solte seg. Jeg girte ned mopeden å ville kjøre så seint som mulig forbi. Ja, hun solte seg idag også. Kjente at jeg faktisk ble både glad og kåt på engang.
    Idet jeg passerte henne reiste hun seg halvt opp. Kikket mot meg. Og vinket på meg. Vinket hun meg hend eller misforstod jeg henne helt. Jeg ble stående noen sekunder å tenke da jeg hørte henne rope mitt navn. Hun viste også hva jeg hette. Kjente det begynte skikkelig å krible nå. Hva ville hun?
    Da jeg kom bort til henne gjorde hun ingen forsøk på å tildekke seg. Hennes store fyldige bryst å hennes mørke brystvorter lyste mot meg. Den unge gutten som kunne hadde sett no så nydelig før i visse blader som en kompis hadde rappet av sin storebror var målløs. Føles som jeg ble stående slik i flere minutter. Disse nydelig brystene som jeg ikkje klarte å få øynene bort fra. Tenk om jeg bare kunne fått holde di i hånda et lite sekund tenkte jeg. Kjente nå at pikken min begynte å vokse å bli hard. Hadde bare shorts på meg. Kunne ho merke no tenkte jeg. Etter som tankene begynte å rule fikk jeg plutselig enn sånn indre ro over meg. Tenkte at kanskje så hun bulen som begynte å bli større å større eller kanskje så hun ingenting. Men vis ikkje hun så det så bestemte jeg meg får at jeg skulle gjøre alt får å se det. Se bulen min i buksa. Se at pikken min vokste seg hard å stiv. At denne unggutten også hadde pikk.
    Samtalen mellom oss gikk greit,og hun lurte på om jeg hadde en ekstraavis som hun kunne få kjøpt av meg. Jeg hadde desverre ikkje det men løste det raskt men å bare tenke at en av naboene ikke fikk avis idag. Så sa selfølgelig til henne at hun kunne få en avis meg. Hun ble glad og sa hun skulle gå inn for å finne penger for avisen.
    Da vokste motet mitt seg langt over mitt eget hode. Jeg sa ting som jeg aldri før hadde trudd jeg skulle si til en sexy, nesten naken voksen kvinne.
    Jeg sa : Du trenger ikkje betale for avisen, får det har du alrede gjort. Bare det at jeg har stått her å kunne se på dine deilige patter er betaling nok. Mine kompiser er å bader å ser på jenter mens jeg kan stå her å se på Vennesla mest sexy kvinne, så det er garantert betaling nok, fikk tøffe meg sagt. Herregud, sa jeg patter tenkte jeg. Jaja det var den sjansen. Ho reiser seg vell å går inn nå tenkte jeg.
    Men neida. Tvertimot. Hun førte den ene hånda sakte oppover magen. Sakte. Oppover mot pattene som jeg så tøft hadde sagt. Hun nærmet seg nå brystene. Der rørte hun det ene brystet for første gang. Gud det så deilig ut. Ville avbryte henne og spørre om jeg kunne ta men var ikkje tøff nok ennå. Eller kåt nok ennå for den sags skyll. Hun tok på begge brystene. Hardt. Og så begynte hun på brystvortene også. Beveget seg fra den ene til den andre. Hun stønnet også litt nå. Den andre hånda beveget seg mot bikinidelen som hun hadde på seg. Hun førte en finger over det rosa glatte stoffet. Fram og tilbake gikk fingeren. Og et lite sekund var også fingeren under stoffet.
    Før hun plutselig reiste seg opp og sa : Syns du nå at det var trist at kompisene dine er ute å bader og du ikkje kan være med? Og fortsatte videre før jeg fikk tid til å svare. Jeg er så jævla kåt nå at jeg må komme meg inn en liten tur. Kan ikkje du levere ferdig avisene og komme tilbake til meg? Vær så snill!!
    Husker ikkje om jeg svarte eller hva men kasta meg på mopeden å kjørte siste runde før jeg igjen var tilbake til huset til Wenche. Døra var oppe. Jeg gikk rett inn. Ropte hennes navn og sa jeg kom. Skynd deg, svarte hun fra 2etg. Jeg småløp opp trappa.
    Der. Midt på sofaen i stua lå hun. Med sprigende bein å to, vis ikkje tre fingre som gikk utt og inn av fitta hennes. Jeg kjente pikken vokse ennå mer, vis det i det hele tatt gikk an!
    Ikkje bare stå dær, kle av deg og kom å hjelp meg. Jeg vil bli pult nå.
    Var ikkje sen om å hive av meg klærne å komme bort til henne i sofaen. Stod nå naken foran henne med min stive harde pikk rett ut. Hun fingret fortsatt seg selv å stønnet høyt. Hun tok nå å brukte den andre hånda på brystene. Hun masserte di hard. Lot begge hendene jobbe mot hennes første orgasme. Hun flytta nå den andre hånda ned til fitta. Begge hendene jobbet nå febrilsk får å få henne til å komme. Jeg skjønte at hun nærmet seg og bøyde meg ned å ville slikke henne. Slikke fitte for første gang i livet mitt. Men jeg fikk ikkje lov ennå. Hun ville fingre seg selv "helt heim" som hun sa men jeg måtte ta ansiktet mitt så nærmed som mulig å se på.
    Jeg gjorde det. Jeg hadde så løst til åstikke utt min tunge å kjenne på henne. Smake på henne. Men gjorde det ikkje. Ikkje da. Men jeg prøvde å snuse inn fittelukta. ÅÅÅÅÅÅ gud lukta så deilig. Nå kom hun. Hun vrei på seg, skjøt fitta og hoftene til værs som jeg aldri før hadde sett. Hun skreik. Hun stønna. Høyt og lenge. Lå litt etterpå å hentet seg inn mens pusten hennes gikk fort.
    Nå kan du slikke meg i fitta, nesten sa hun og kommanderte på ei gang. Jeg var ikkje sen om å begynne. Slik som en kattepys slikker fløte sa hun og etterpå kan du bli hardere og hardere med tungen i fitta mi. Da kan du slikke fitte som det skulle være siste gang. Da vil jeg at du slikker meg til enda en herlig orgasme. Så jeg skred til verket. Begynte forsiktig å slikke hennes deilige fitte. Den var ikkje helt glatt barbert men deilig var det. Jeg slikket og slikket. Fitte var nå det deiligste jeg noen gang hadde smakt. Tok så mot til meg å puttet inn en finger også i hennes deilige fitte. Lot den gå litt sakte ut og inn. Fortere!! Fortere!! skrek hun. Jeg lot nå fingeren gå vannvittig fort ut og inn av den våte, kåte delige fitta hennes.
    Jeg kommer!! Jeg kommer!! skrek hun igjen. Så heiv ho etter pusten, stønnet høyt og samtidig hevet hun underlivet og hoftene høyt opp. Før hun igjen la seg rett ut på sofaen.
    Nå er det din tur. Kom med den stive harde deilige pikken din. Jeg var ikkje vanskelig å be. Hun tok den i munnen. Herregud å nydelig. Dette var deilig. Hun lekte med pikken med tunga og leppene. Det var så deilig å kjenne pikken min langt inne i munnen hennes. Kjenne den på vei ut og så kjenne den på vei inn igjen. For så å kjenne den bli kost med av tunga hennes. Jeg klarte ikkje å holde meg lenger. Kjente det begynte å bevege seg langt nede i pungen. Kjenne den gode følelsen bre seg. Kjenne sæden på vei opp fra pungen og ut mot pikkhode mitt som nå var i munnen på Wenche.
    Når det går for deg vil jeg at du spruter satsen din ut over fjeset mitt, nesten tryglet hun om. Jada fikk jeg stønnet fram. Jeg skal la pikken min sprute deg full, sa jeg som den kongen jeg følte meg.
    Nå kjente jeg det "bruset" der nede. Kjente at sæden min var på vei opp fra pungen. Kjente at jeg måtte ta ut pikken av hennes munn nå og la spruten komme i fjeset hennes. Jeg fortsetta å ronke pikken min til vær siste dråpe sæd var landet i fjeset på henne. Hun tok den så i munnen igjen og sa hun bare måtte ha siste dråpe også.
    Vi reiste oss nå opp. Delvis fra sofaen og delvis fra gulvet. Hun skulle nå snart på jobb på den lokale kiosken i sentrum men hun sluttet jobb kl 22 og var heime igjen ca 2230 vis jeg hadde løsttil å komme på besøk. Og det hadde jeg. Og det gjorde jeg. Mange ganger.
    12 jun, 2012, 13:58
  •  
  • Tusen takk< 3 betyr utrulig mye ;D
    12 jun, 2012, 16:44
  •  

Du må være medlem på Girls1st for å kunne skrive kommentarer eller be om pepp. Logg deg på eller registrere deg!
Når du er medlem, kan du også dele dine fortellinger og diskutere ulike emner i forumet – og mye mer!

Loading
Har du glemt passordet ditt?
Det går bra! Bare send inn brukernavn eller e-postadresse, så sender vi deg påloggingsopplysningene dine.
Ikke glem å fylle ut e-postadressen din (eller brukernavnet ditt).
E-postadressen (eller brukernavnet) som du har angitt, ser ut til å være ugyldig
En e-post med instruksjoner er sendt til e-postadressen din.
Det oppstod en serverfeil når du forsøkte å sende en e-post. Kontakt administratoren.
E-post eller brukernavn

Hei! Nettleseren din er litt for gammel :-(
Oppdater til følgende versjoner slik at du får brukt alle funksjonene på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Søk
  • Søker... Loading

0 Innloggede jenter
  Avbryt

Fjern konto

Girls1st.no-kontoen din er fjernet.