Girls1st.no Libresse initiative

• Forfatter
  • Hei, dette er liksom ikke kjærlighet eller noe sånt, men jeg må få råd! Jeg får nesten aldri sove om kveldene uansett hvor trøtt eg er! Eg har en døgnrytme så skjønner ikke hvorfor. Noen som har samme problem? Noen som har tips?
    14 sep, 2017, 06:51
  •  
  • Prøv o stå opp klokken fem om morgenen hver dag i en uke det pleierog hjelpe du la også se videoer på YouTube av folk som gjør det
    15 okt, 2018, 22:36
  •  
  • Du kan prøve og gå på biblioteket og låne ei bok som du leser i før du sovner eller låne ei lydbok sånn at du slipper og holde deg våken når du blir kjempe trøtt? Funker veldig bra for meg! ❤️❤️
    04 nov, 2018, 10:58
  •  
  • Har ofte samme problem, ja! Så har egt ingen tips X) Sry. Hvis du er på mobilen før du legger deg, hjelper det hvert fall å la det være. Kanskje prøve å stå opp tidlig og legge seg tidlig, og få ca 8-9 timer søvn hver dag. Hehe, vil ikke høre ut som EM psykolog eller no. Håper vi snakkes senere! Hilsen jente05:)))))
    29 des, 2018, 23:28
  •  

Du må være medlem på Girls1st for å kunne skrive kommentarer eller be om pepp. Logg deg på eller registrere deg!
Når du er medlem, kan du også dele dine fortellinger og diskutere ulike emner i forumet – og mye mer!

Loading
Har du glemt passordet ditt?
Det går bra! Bare send inn brukernavn eller e-postadresse, så sender vi deg påloggingsopplysningene dine.
Ikke glem å fylle ut e-postadressen din (eller brukernavnet ditt).
E-postadressen (eller brukernavnet) som du har angitt, ser ut til å være ugyldig
En e-post med instruksjoner er sendt til e-postadressen din.
Det oppstod en serverfeil når du forsøkte å sende en e-post. Kontakt administratoren.
E-post eller brukernavn

Hei! Nettleseren din er litt for gammel :-(
Oppdater til følgende versjoner slik at du får brukt alle funksjonene på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Søk
  • Søker... Loading

0 Innloggede jenter
  Avbryt

Fjern konto

Girls1st.no-kontoen din er fjernet.