Girls1st.no Libresse initiative

• Forfatter
  • Hei! Er det noen som vet hvordan jeg får nye venner. De vennene jeg har nå er slemme. De baksnakker alltid andre for vær eneste lille ting. Og er småfrekk. De har holdt på sånn et helt år. Jeg har vært deprimert lenge uten at jeg har visst om det. Etter jeg har vært med dem er jeg veldig slapp og sur og jeg er lei meg uten at jeg kan sette fingeren på nøyaktig hvorfor. Jeg tror de har gjort sånn at jeg har fått sosial angst. Jeg tør nesten ikke og snakke med noen. Og er alltid redd for hva de andre tenker om meg. Hver gang jeg snakker med noen blir jeg helt rar og svett. Jeg på en måte hvet ikke hva jeg skal si siden jeg ikke er vant til og snakke. Så har dere noen tips til hvordan jeg kan få nye venner.?
    03 nov, 2018, 22:25
  •  
  • Prøv og inviter noen som du tror du kommer til og passe med på film eller overnatting! Rett og slett gi litt f@*n.! Kjønner det ikke er så lett når man har sosial angst. Prøv og se hvordan det går!! Lykke til❤️❤️
    04 nov, 2018, 10:54
  •  
  • Skjønner virkelig det med at det er vanskelig å snakke med nye folk. Jeg har selv det problemet (Vet det er verre for deg med sosialangst, enn det er for meg❤️). Bare tenk på å være deg selv. Ikke tenk så mye på at folk skal like det. Hvis de ikke liker deg som den du virkelig er, er de seriøst dårlige personer. Prøv å snakk med nye folk og vær hyggelig. Lykke til, hilsen jente05❤️❤️❤️
    30 des, 2018, 12:01
  •  
  • Kommentaren er fjernet av administratoren
    31 des, 2018, 00:26
  •  

Du må være medlem på Girls1st for å kunne skrive kommentarer eller be om pepp. Logg deg på eller registrere deg!
Når du er medlem, kan du også dele dine fortellinger og diskutere ulike emner i forumet – og mye mer!

Loading
Har du glemt passordet ditt?
Det går bra! Bare send inn brukernavn eller e-postadresse, så sender vi deg påloggingsopplysningene dine.
Ikke glem å fylle ut e-postadressen din (eller brukernavnet ditt).
E-postadressen (eller brukernavnet) som du har angitt, ser ut til å være ugyldig
En e-post med instruksjoner er sendt til e-postadressen din.
Det oppstod en serverfeil når du forsøkte å sende en e-post. Kontakt administratoren.
E-post eller brukernavn

Hei! Nettleseren din er litt for gammel :-(
Oppdater til følgende versjoner slik at du får brukt alle funksjonene på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Søk
  • Søker... Loading

0 Innloggede jenter
  Avbryt

Fjern konto

Girls1st.no-kontoen din er fjernet.