Girls1st.no Libresse initiative

Spørsmål eller vil snakke? Jeg er aktiv!

• Forfatter
  • Hei! Som du har lest på overskriften, vil du snakke med meg om hva som helst? Jeg kan være aktiv, men er jo ingen aktive her😂. Lurer du på noe, start en ny diskusjon, jeg prøver å svare på alt. Eller så kan du spørre under her! Du kan også gå til profilen min her og spørre om noe. Start en ny diskusjon for helt random, morsomme og kleine samtaler😂Hilsen en jente 05❤️❤️❤️(Håper på respons😉)
    29 des, 2018, 23:35
  •  
  • Jeg er pgså 05<3 endelig noen aktive, haha
    01 jan, 2019, 19:50
  •  
  • Ja, det er nesten ingen aktive her egt😂Bare start en diskusjon eller spør om hva du vil❤️Håper vi snakkes
    03 jan, 2019, 16:41
  •  

Du må være medlem på Girls1st for å kunne skrive kommentarer eller be om pepp. Logg deg på eller registrere deg!
Når du er medlem, kan du også dele dine fortellinger og diskutere ulike emner i forumet – og mye mer!

Loading
Har du glemt passordet ditt?
Det går bra! Bare send inn brukernavn eller e-postadresse, så sender vi deg påloggingsopplysningene dine.
Ikke glem å fylle ut e-postadressen din (eller brukernavnet ditt).
E-postadressen (eller brukernavnet) som du har angitt, ser ut til å være ugyldig
En e-post med instruksjoner er sendt til e-postadressen din.
Det oppstod en serverfeil når du forsøkte å sende en e-post. Kontakt administratoren.
E-post eller brukernavn

Hei! Nettleseren din er litt for gammel :-(
Oppdater til følgende versjoner slik at du får brukt alle funksjonene på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Søk
  • Søker... Loading

0 Innloggede jenter
  Avbryt

Fjern konto

Girls1st.no-kontoen din er fjernet.