Girls1st.no Libresse initiative

• Forfatter
  • Hei, jeg er ei jente på 20 år som syns det er dødsviktig at folk får vite det dem trenger om festing, derfor er det bare å hive inn et lass med spørsmål, så svarer jeg på alt mulig :-)
    26 aug, 2017, 18:23
  •  
  • Hvordan føles det å være fyllesjuk?
    27 aug, 2017, 21:57
  •  
  • Etter en fet natt på by'n kan det være vanskelig å stå opp av senga. I det man prøver å reise seg opp, kjenner man sikkelig hodepine, det er i hvert fall det jeg har opplevd. Man kan bli små svimmel og jeg vil vel si at folk flest har vondt i hue. Å bli sengeliggende er det mest fristende, men det hjelper å svelge ned en paracet og få i seg noe mat. Det er absolutt ikke noe å være redd for og det går over, akkurat som all annen smerte. Akkurat der og da, føler man seg mest elendig egentlig.
    27 aug, 2017, 22:51
  •  
  • Viss noen du ikke kjenner innsisterer på å kjøre deg hjem. Hvordan kan du unngå det når du er full? Og viss noen holder på og voldta deg eller noen andre og man er der hva bør man gjøre?  Bare lurer på dette. Det har ikke skjedd med meg.
    10 sep, 2017, 10:17
  •  
  • Kor vondt gjorde det når du først hadde sex? Skala 1-10?
    08 mai, 2018, 18:42
  •  
  • Jeg har aldri opplevd selv at en fremmed person har spurt om å kjøre meg hjem når jeg har vært full, men jeg tror jeg uansett hadde sagt nei. Selv om man er full så har man en viss forståelse på hva som er rett og galt. Jeg har i hvert fall det, det er selvsagt forskjellig fra person til person. 
    Hvis jeg hadde sett noen som hadde blitt voldtatt så hadde jeg enten gripet inn selv eller sagt i fra til en eldre voksen hvis det hadde vært noen tilstedet. Hvis ikke så hadde jeg skriket noe eller dytta personen som voldtok vekk. Et eller annet hadde jeg gjort.
    08 mai, 2018, 18:55
  •  

Du må være medlem på Girls1st for å kunne skrive kommentarer eller be om pepp. Logg deg på eller registrere deg!
Når du er medlem, kan du også dele dine fortellinger og diskutere ulike emner i forumet – og mye mer!

Loading
Har du glemt passordet ditt?
Det går bra! Bare send inn brukernavn eller e-postadresse, så sender vi deg påloggingsopplysningene dine.
Ikke glem å fylle ut e-postadressen din (eller brukernavnet ditt).
E-postadressen (eller brukernavnet) som du har angitt, ser ut til å være ugyldig
En e-post med instruksjoner er sendt til e-postadressen din.
Det oppstod en serverfeil når du forsøkte å sende en e-post. Kontakt administratoren.
E-post eller brukernavn

Hei! Nettleseren din er litt for gammel :-(
Oppdater til følgende versjoner slik at du får brukt alle funksjonene på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Søk
  • Søker... Loading

0 Innloggede jenter
  Avbryt

Fjern konto

Girls1st.no-kontoen din er fjernet.