Girls1st.no Libresse initiative

• Forfatter
  • Typen min sa til meg her om dagen at han lurte på hvordan jeg fingret meg selv og at jeg skulle vise han det, og hva som var forskjellen fra da jeg gjør det selv og når han gjør de. Men jeg viste han ikke de, også begynner han å si at viss jeg viste han det skulle han vise hvordan han runket. Men jeg luret ikke på hvordan han runker! Er det rart å vise typen hvordan man fingrer seg selv når han står å ser på??
    26 jul, 2018, 00:21
  •  
  • jeg tror det er gangske vanlig dersom man er trygge på hverandre, ihvertfall de som jeg pratet med på www.onanere.com sier det. Men dersom man er litt usikre på hverandre så er det kanskje ikke så vanlig. Men rart er det nok ikke.
    28 jul, 2018, 00:32
  •  
  • Tror nok han bare lurer på om det er noe han kan gjøre bedre eller endre på! Jeg fingrer ikke forran typen og han runker ikke forran meg vi gjør det heller for hverandre isteden. Hvis du ikke er komfortabel med å vise han det så kan du fortelle han at hvis det er noe han lurer på om det kan han bare spørre så kan du forklare til han!
    10 sep, 2018, 12:45
  •  

Du må være medlem på Girls1st for å kunne skrive kommentarer eller be om pepp. Logg deg på eller registrere deg!
Når du er medlem, kan du også dele dine fortellinger og diskutere ulike emner i forumet – og mye mer!

Loading
Har du glemt passordet ditt?
Det går bra! Bare send inn brukernavn eller e-postadresse, så sender vi deg påloggingsopplysningene dine.
Ikke glem å fylle ut e-postadressen din (eller brukernavnet ditt).
E-postadressen (eller brukernavnet) som du har angitt, ser ut til å være ugyldig
En e-post med instruksjoner er sendt til e-postadressen din.
Det oppstod en serverfeil når du forsøkte å sende en e-post. Kontakt administratoren.
E-post eller brukernavn

Hei! Nettleseren din er litt for gammel :-(
Oppdater til følgende versjoner slik at du får brukt alle funksjonene på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Søk
  • Søker... Loading

0 Innloggede jenter
  Avbryt

Fjern konto

Girls1st.no-kontoen din er fjernet.