Girls1st.no Libresse initiative

• Forfatter
  • Jeg å typen har vært sammen i 5 månder. Vi har ikke hatt sex enda, men han har slikket meg å fingra meg. Idag sa han til meg at jeg skulle suge han, men jeg føler at det er veldig ekkelt og de sa jeg til han. Men det jeg fikk til svar da var at er det ikke ekkelt å bli slikka da? Vi er med hverandre hver dag og vi elsker hverande<3 Søstenen min har sagt hun skjøl ikke liker kuk å synest at det ikke var no for hun, og vi er veldig like. Skal jeg suge han eller skal jeg vent litt??
    03 jun, 2018, 23:43
  •  
  • Sug han om du har lyst og føler deg klar!
    09 jun, 2018, 15:18
  •  
  • Jeg føler meg klar, men det jeg tenker er at det er ekkelt.
    10 jun, 2018, 23:51
  •  
  • Kommentaren er fjernet av forfatteren
    10 sep, 2018, 12:38
  •  
  • Kommentaren er fjernet av forfatteren
    10 sep, 2018, 12:38
  •  
  • Jeg sa alltid sånn «jeg skal aldri suge noen i hele mitt liv det er så ekkelt» jeg fikk meg en kjæresten vi begge var helt nye på å ha kjærester og være seksuelle med hverandre. Jeg var litt redd for å klemme for hardt når jeg skulle runke fordi jeg aldri hadde gjort det før! Så jeg gikk heller rett ned på han! Jeg syntes det er helt greit og vi begge liker det! Så gjør det du er komfortabel med!
    10 sep, 2018, 12:39
  •  

Du må være medlem på Girls1st for å kunne skrive kommentarer eller be om pepp. Logg deg på eller registrere deg!
Når du er medlem, kan du også dele dine fortellinger og diskutere ulike emner i forumet – og mye mer!

Loading
Har du glemt passordet ditt?
Det går bra! Bare send inn brukernavn eller e-postadresse, så sender vi deg påloggingsopplysningene dine.
Ikke glem å fylle ut e-postadressen din (eller brukernavnet ditt).
E-postadressen (eller brukernavnet) som du har angitt, ser ut til å være ugyldig
En e-post med instruksjoner er sendt til e-postadressen din.
Det oppstod en serverfeil når du forsøkte å sende en e-post. Kontakt administratoren.
E-post eller brukernavn

Hei! Nettleseren din er litt for gammel :-(
Oppdater til følgende versjoner slik at du får brukt alle funksjonene på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Søk
  • Søker... Loading

0 Innloggede jenter
  Avbryt

Fjern konto

Girls1st.no-kontoen din er fjernet.