Girls1st.no Libresse initiative

• Forfatter
  • Hei, dette er mitt første innlegg her så sorry hvis jeg gjør noe feil.😅 Men jeg ville bare dele noen historier jeg har holdt inne.😛 Jeg går i 7.klasse og da jeg gikk i 4.klasse begynte jeg å rødme av hver minste ting. Jeg var en av de som var tidlig ute i puberteten i forhold til vennene mine, så jeg var den eneste som rødmet. Ei i klassen min hadde tydligvis sett meg rødme og hver gang jeg rødmet, ropte hun høyt ''Tomat!!'' imens hun lo av meg. Samme gjorde en gutt i klassa mi. Jeg var på en hockeykamp i 5.klasse med hun som kalte meg tomat, og noen flere jenter og gutter. Vi satte oss helt i toppen av hallen og en av guttene stirra på meg når jeg satte meg ned, så jeg rødma. Da jeg rødma ropte en av guttene som satt litt ldnher bortenfor meg ''Se, hun blir helt rød!'' Og pekte. De andre begynte å le og stirre på meg. Jeg snudde meg vekk fra de og han gutten ropte ''Tør du ikke se eller, tomat? Hæ? Hæ?!''. Det gjorde det bare værre. Jeg satt med tårer i øynene og de ga seg litt etter 10 min. Heldigvis var det pause og jeg dro hjem.

En annen historie handler om da jeg nesten svimte av.
    Jeg gikk i 4.klasse og hadde fått meg nye venner på grunn av at klassene våres ble blandet og satt opp på nytt. Jeg ble venn med 2 jenter. Vi kaller hun ene for ''Lisa'' og hun andre for ''Tuva''. Lisa og Tuva var bestevenner. Lisa var kjempenill og jeg lekte med med hun. Tuva ble sjalu og trodde jeg skulle ta Lisa fra henne siden jeg og Lisa kom så godt overens. Tuva ble sur på meg og baksnakket meg hele tiden. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg bare fortsatte som før med å ignorere at Tuva vsr en hurpe. Og fortsatte å leke med Lisa. En dag så jeg Tuva sitte alene i enden i skolegården i skogen og gråte. Så jeg løp bort å spurte ''Oi, har du slått deg!? Går det bra!?'' Jeg var bekymret og satte meg ned på huk foran henne. Tuva så ned i bakken og løftet ikke blikket en eneste gang for å se på meg. Hun resite seg. Jeg reste meg også. Jeg tok 4 skritt bakover, så jeg ikke sto i veien hvis hun skulle gå. Tuva gikk mot meg og jeg fortsatt å rygge. Hun tok et stort skritt frem og bokset meg i magen alt hun kunne med albuen sin. Jeg falt på bakken og ble kvalm og svimmel. Og kunne ikke reise meg og fikk ikke puste på 3 sekunder. Det er det næreste jeg har vært på å besvime😬

Leser du fortsatt? Takk!
    Håper du ikke sovnet!😅😂
    Skriv noe hvis du kan relatere til noe👆
    19 nov, 2018, 22:16
  •  
  • Kommentaren er fjernet av administratoren
    29 des, 2018, 23:24
  •  

Du må være medlem på Girls1st for å kunne skrive kommentarer eller be om pepp. Logg deg på eller registrere deg!
Når du er medlem, kan du også dele dine fortellinger og diskutere ulike emner i forumet – og mye mer!

Loading
Har du glemt passordet ditt?
Det går bra! Bare send inn brukernavn eller e-postadresse, så sender vi deg påloggingsopplysningene dine.
Ikke glem å fylle ut e-postadressen din (eller brukernavnet ditt).
E-postadressen (eller brukernavnet) som du har angitt, ser ut til å være ugyldig
En e-post med instruksjoner er sendt til e-postadressen din.
Det oppstod en serverfeil når du forsøkte å sende en e-post. Kontakt administratoren.
E-post eller brukernavn

Hei! Nettleseren din er litt for gammel :-(
Oppdater til følgende versjoner slik at du får brukt alle funksjonene på Girls1st:
1.5
6.0
2.0
2.0

Søk
  • Søker... Loading

0 Innloggede jenter
  Avbryt

Fjern konto

Girls1st.no-kontoen din er fjernet.